Klubbstugan

Så här hittar du till klubblokalen
Sväng av Enebybergsvägen ungefär vid Statoil-bensinstationen. Parkera på parkeringen och gå upp i skogen. Det första du kanske ser är Danderyds Motorförenings garage, passera detta och gå fram till kortsidan på det gamla stora gula huset. Gå uppför den lilla trappan och stig på!
Klicka här för karta, bild på stugan, bild på lokalen.

För dig som åker kommunalt kan det vara bra att veta att det finns busshållsplats i närheten av korsningen mellan Edsbergsvägen och Enebybergsvägen. Hållplatsen heter ”Rinkeby” och trafikeras av bland annat linje 611 och 607.

Öppettider
Se under Aktiviteter i menyn till vänster. Klubbträffar planeras normalt till måndagskvällar och om inget annat anges så öppnas lokalen klockan 19:00 och hålls öppen till 20:00 eller så länge det finns folk på plats.